Dagens citat

31 augusti 2012

Dagens rapport från Kvänum

Fredag igen då, veckorna bara flyger iväg.. Här laddas det för 3 nätters arbete igen.... Så denna helg går i arbetets och sovandets tecken för min del...
Hade en god och trevlig dag igår trots hällregnet,, tycker ju faktiskt att det är riktigt mysigt att vara inne och greja när regnet vräker ner utanför... Sån e jag *ler*

Ska inte göra så många vingslag idag har jag tänkt... bara lite småpyssel är iaf min tanke...
Blir nog en promenad. Bara så gott att få lite frisk luft.
En får ju passa på när solen tittar fram..
Golfbanan får vänta till nästa vecka, faktiskt bara gott att vila därifrån ett tag... har iaf lärt mej nu att jag ska inte spela golf när jag vakat av och inte sovit nåt... det blev jag varse om i onsdags. Spelade uruselt pga att jag var så trött så jag orkade nästan inte lyfta klubban ju.....
Så i fortsättningen är det pigg, utsövd och alert som gäller!!!
Nu så är det dags för utgång härifrån igen....
Märkligt hur lätt det är att fastna här....
Men nu drar jag mig ut härifrån med tunga steg *asg*
Önskar dig som tittar in och läser detta en:
 
 


2 kommentarer:

  1. Visst är de mysigt med ljus. Jag har ljus utplacerade överallt hemma.
    Du är klok som tar igen dig innan du ska jobba tre nätter.
    Kram på dig vännen ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har läst en del nu på din fina blogg. Är lite avundsjuk på alla animerade bilder... ;)
    Om golf kan jag inte ett skvatt!
    Katter däremot är ungefär det finaste som finns!
    Trevlig helg och välkommen som följare på min blogg.
    Jag har lagt till dig på min lista!
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear