Dagens citat

12 augusti 2012

Första golfsänkningen!!!!

Är bara så himla glad just nu. Golfrundan idag medförde ett kanonbra spel som ledde till handicap-sänkning... blev -1,5  så nu är mitt hcp 34,5. Allt slit, frustation och ilska har övervunnits av ett lugn som gett mig självförtroende... F-n jag kan ju om jag bara vill. Som sagt detta är LYCKA.

Nu så är det bara att kämpa vidare, och det gör jag med glädje... Hmm, denna karamell kan jag suga på läääääääääääääänge...
Så nu är det snart dags att packa ihop sig och bege sig till Mölndal inför 3 nätters jobb...
Så detta blev en snabbvisit, men jag kommer tillbaka en annan dag... med mina nyheter under solen hos mej
En bamsekram från mej till den som vill ha en :-)




1 kommentar:

  1. Grattis! Nu hoppas jag att du får tre bra nätter också!
    Kramar till dig mä <3

    SvaraRadera

Sun Bear