Dagens citat

17 augusti 2012

Fredag



Hade tänkt en lång sovmorgon men vaknade 07.30 och bara kände att jag sovit färdigt. Vill ju sova länge när jag ska jobba kommande natt, men men det funkar säkerligen ändå...
Stundar 3 nätters arbete igen, så denna helg blir ganska off för mej.

Lite funderingar som jag har är varför det bara är jag som ringer och tar kontakt med mina vänner? Linan ska ju faktiskt fungera i bägge riktningar... Usch, jag kanske tränger mej på när jag ringer och hör av mej... känns ju så tyvärr...

Telefonen är alltid tyst och död här förutom när alla dess förbaskade tele-försäljare ringer!!!!  

Nåväl, har ju iaf börjat att bara lyfta på luren för att raskt lägga på igen... Det är underligt hur många konstiga nummer som dyker upp... blir ju för tusan alldeles matt......

Nog gnällt om detta nu!!




Hade ju tänkt börja röja i källaren så jag får plats att ställa upp symaskin och strykbräda,,, men kom ju på att: varför inte spara tills det blir dåligt väder???? Utnyttja solen och det vackra vädret!! Tids nog får man tillbringa sina dagar inomhus och då är det ju läge att börja röja.

Snart är det ju oxå dags för renovering av badrummet... kommer att sakna den orange-mörkbruna våtväggen a la 70-tal!!! NOT

Ska bli underbart härligt med ett nytt badrum som kommer att gå i grått och vitt.. Var ju bara så trevligt att jag och Kenneth var helt eniga i valet av kakel och klinkers!!
Ska även tapetsera om vårt sovrum framöver... är inte allt för läckert med mörkblå vävtapet


Detta var dagens ord från mej, nu ska jag hitta på lite annat pyssel så nu säger jag bara:
och ett stort fång


å så den obligatoriska vinken i dörra






1 kommentar:

  1. Klokt av dig att vänta med innepyssel tills det blir ruggväder.
    Ta vara på ljuset, är nog extra viktigt för dig som jobbar natt. Du får ju inte en daglig dos under vinterhalvåret.
    kram påre och hoppas du sovit gott.

    SvaraRadera

Sun Bear