Dagens citat

15 augusti 2012

Gott och blandat från dagen som gått!!!

Så var dagens golfrunda avklarad... Har haft det jättetrevligt... Så vackert ute på banan nu... Gräset daggvått och nästan lite trolsk dimma där solen inte hunnit nå fram ännu.. Det är naturupplevelse det... En ekorre pilade över fairway på 3:ans hål.. Man blir ju nästan lyrisk över allt vackert man ser därute...
Dimman lättar så sakteliga

Fotspår på daggvåt tee
 Sen måste jag ju bara lägga ut några blomsterbilder från trädgården härhemma
Blomsterprakt

Detsamma här

Miniros på Morris grav som tagit sig väldigt bra igen
 Avslutar detta inlägg med en ännu en vy från golfbanan
Utsikt mot hål 14 och sjön i solnedgång...

Det var en vacker golfkväll
 Å så kom det bara med en bild på Figge som vaktar husses öl!!!!!!
Nu ska jag utgå för matlagning. Står köttfärsbiffar och blomkålsgratäng på menyn idag. Hittade så kanonfin blomkål på affären.... smaskens smaskens

3 kommentarer:

  1. Visst är det ljuvligt att tanka själen full med fina minnen! Vårt blomintresse kommer nog från Farmor :)
    Jag brukar göra mos på blomkål, godare än på potatis tycker jag.
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, verkligen... Ja, det tror jag med... Ah, det måste jag testa... blir säkerligen jättegott... älskar ju blomkål
      Kram kram

      Radera
    2. Brukar mixa kokt blomkål med en skvätt grädde, supergott!
      Kramar

      Radera

Sun Bear