Dagens citat

5 augusti 2012

Hitta tillbaka till bloggandet!!

Ska försöka börja blogga igen.. Kan vara gott att ha en ventil att skriva av mej på.
Mycket har ju hänt under det år som nu pågår. Haft en helt fantastisk sommar och semester. Golfat mycket, varit i Stockholm och hälsat på kusin Lena. Mycket trevligt var det. Träffade där oxå en kusin som jag inte träffat på många många år. Kändes som att få tillbaka en förlorad syster. Jisses, så våra vägar styrs egentligen.
Händer ju en massa andra positiva saker i mitt liv oxå, börjar så sakteliga hitta upp på vägen igen. Tack vare goda och underbara vänner. Börjar respektera mej själv bättre. Min självkänsla kommer nog att bli bättre den med framöver.

Nu stundar 2 nätters arbete igen, sedan ledigt ända till söndag... Gött gött.
Då har jag lite projekt som ska slutföras och så blir det naturligtvis golf oxå :)
Fortsätter mina vita veckor, det är bara så underbart skönt. Vaknar pigg och fräsch.. de e grejer det.
Nu så ska jag slänga mej i duschen och sen står matlagning på agendan. Sen bär det av till jobbet. Ha de gott alla lediga...
Jag och kusin Lena på Tiffanys

Jag och kusin Christina på Kvarnens uteservering
Be back en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Eller hur...var härligt att få krama om dig! Var som att få en lillasyster på gamla dar :)

    SvaraRadera
  2. Detsamma ju... var bara så fantastiskt att träffas och känna som att kugghjulen klickade in sig på rätt plats direkt :))

    SvaraRadera

Sun Bear