Dagens citat

23 augusti 2012

Jobbenatt!

Sitter på jobbet igen då och ska snart påbörja sista nattpasset innan ledig helg.. Trött idag, men ska nog överleva denna natt med.. Tur det finns mycket kaffe här *ler*...
Få se vad det blir för projekt hemma denna helg.. beror ju lite på vädret.. Tur till golfis om vädret tillåter naturligtvis... annars har jag ju ett projekt inomhus som jag ska börja ta tag i. Röja i källaren så jag får till stryk- och syhörnan som jag tänkt mej... Så det finns en del pyssel att sätta tänderna i....

Nä, nu är det dags att utgå... Önskar en härlig kväll för er mina vänner.
Vink i dörra för nu
Å så en hel bunt kramar...

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att solen tittar fram, så du får en liten golfrunda i alla fall.
    Gäller att tanka lite D-vitamin nu :)
    Hoppas du sover gott nu. Kramar

    SvaraRadera

Sun Bear