Dagens citat

24 augusti 2012

Ledig helg!!



Nu så har jag landat på hemmaplan igen. Ska dricka färdigt mitt te och sen blir det ett litet kast i krysset någon timme..

Håller tummarna att det kan bli en golfrunda idag, är ju lite tunga och mörka moln häromkring just nu, även fast solen skiner.

Nåväl, det är ju bara gott att veta att jag är ledig hela helgen nu.
Har tänkt mej en massa pyssel, visar sej hur det går.

Har ju min egen lilla spinnmaskin bredvid datorn just nu
så vi har det bara mysigt just nu.

Måste ta upp mitt promenerande igen har jag bestämt. Känner ju när jag är ute på golfbanan att det är bara så skönt med frisk luft. Den varan kan man aldrig få för mycket av...
Nä, nu så kallar krysset så nu kommer den obligatoriska vinken i dörrn....
och






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sun Bear