Dagens citat

11 augusti 2012

Lördagens tankar!!

Då var det lördag igen då. Som vanligt kallt imorse, men nu ser det ut att bli vackert väder. Dagen idag kommer att ägnas åt ytterligare vedstapling och klippning av gräsmattan... Blir nog ingen golf idag, tar förhoppningsvis en sväng imorrn. Självförtroendet jag fick förrförra gången var som bortblåst igår, VARFÖR VARFÖR?????
Iofs tror jag att jag vet det innerst inne... bara att erkänna. Har helt enkelt svårt att spela med vissa människor. Skulle gärna vilja gå ut med bara Lisbeth en dag och spela för att se hur det går då. När jag och Kenneth spelar själva eller som när Mojje var med då fungerar spelet kanonbra.
Nåväl, jag tragglar på så ska det nog lossna vad det lider!!!
Imorrn är det dags att  påbörja 3 nätters arbete igen oxå *suck*!!! Det har ju vart bara så gott att vara ledig... har verkligen behövt denna vila.  Nåja, det går ju bara jag väl är på jobbet.

Det känns oxå bara så bra att ha kunnat erkänna mitt beroende och tala om för mina nära vänner att så här är det. Nu kan jag verkligen ta beslutet att det är nog. Underbart att komma till insikt och vakna upp. Nu kan jag säga nej rakryggat och vara stolt över det. Idag är det 3 veckor och jag gläds varje morgon jag vaknar och känner mej pigg, kurant och fräsch... f-n va gott.  Det kommer att bli ett låååångt uppehåll.
Tog fram stickningen igårkväll och satt tillsammans med gubben i soffan. Det är livskvalité det.

Visst, jag tycker ju om oxå att sitta här vid datorn och greja lite... och jag tänker förbanne mej tillåta mej själv att göra det om jag känner för det.... that´s it.
Håller ju på att styla till den här bloggen lite och sånt tycker jag är skitkul att pyssla med.

Jag har ju fått så mycket nya och härliga glädjeämnen i mitt liv... hittat en länge förlorad och saknad "syster" (tillägnat dig Christina) tack för att du kommit in i mitt liv igen .. Blir glad varje gång jag pratar med dig..
En ny väninna (Lisbeth) som oxå tillför glädje i livet. 



Men nu har jag inte tid med detta längre...
Utgår för annat pyssel.



1 kommentar:

  1. Men visst är det så att vissa människor funkar man inte med. Då är det bättre att stapla ved än att tvinga sig till något.
    Är glad att du kommit in i mitt liv igen också.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Sun Bear