Dagens citat

14 augusti 2012

Måndag natt!!

Sitter på jobbet och det är för närvarande ganska lugnt... Vakar av imorrnbitti och sen ledigt till fredag... Ska röja lite hemma i källaren under denna ledighet. Göra plats för strykbrädan och även ett bord där jag kan ha symaskinen uppställd.. har lite dåligt med plats just nu och då blir det inte av att jag släpar fram varken symaskin eller strykbräda. Blir säkert kanonbra att ha det nere i källaren...
Sen när onsdagen kommer blir det en golfrunda med Lisbeth... måste ju se om jag fixar mitt nya handicap ;-D
Suger fortfarande på den goa karamellen!!

Livet är riktigt gott och trivsamt just nu, mår förträffligt faktiskt...
Nä, nu kallar arbetet igen..
Be back later..

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med att släpa fram strykbräda och symaskin. Har du plats i källaren så tror jag det blir kanon att ha det där.
    Sov gott kram!

    SvaraRadera

Sun Bear