Dagens citat

22 augusti 2012

Slappardag!!

Så var det onsdag och dags för jobb igen då... 2 nätter som gäller nu. Vakar av fredag morgon och har ledig helg.
Tänker inte göra så många vingslag idag, typ bara dammsuga av lite och sen laga mat.. Det är faktiskt ganska skönt att bara vara när jag ska jobba och jag tillåter mej det :-D
Golfen får vara till fredag nu. Funderar på att sova kvar några timmar på jobbet och sen åka raka spåret till golfis när jag kommer hem (om vädret tillåter förståss). Verkar som jag återigen får gå ut på golfbanan själv. Har ju inte hört ett ljud från L, hon sa i måndags att hon skulle höra av sig på kvällen men så blev det inte. Är som sagt liiiite trött på att det alltid ska vara jag som hör av mej... så nu får det vara... visst, skitkul om hon hör av sej, jag ringer iaf inte i nuläget.
Jag kanske låter löjlig men det bryr jag mej helt enkelt inte om. Jag tycker att det är tråkigt och då säger jag det.
Nåväl, nog om detta.

Jag köpte en ny putter igår... den kommer att bli kanonbra känner jag. Får bara öva in mej riktigt på den... Vem vet, det kanske kommer en ny sänkning innan säsongen är slut *ler*
Det kommer ju oxå att bli en tur till Billingens GK eftersom Kenneth var med på kräft-golf och kom 2:a i den tävlingen. Vinsten blev en kanonfin tröja och en greenfee-biljett, så det är bara min greenfee som ska betalas.
Håller nu tummarna för att september blir fin så att det går att golfa då oxå.. Ja, jag hoppas ju även på oktober!!
Älskar ju höstens sprakande färger och höga klara luft... samtidigt längtar jag till den tiden när vi får börja tända ljus inomhus igen.. När livet går ner lite i varv och man kan kura skymning, med stickning och bara allmänt mys.

Å så en liten pingisboll:
Har kollat lite på tågbiljetter på Tradera,,, har fått en liten tanke i huvudet. Jag kanske ska ta och fara upp till kusin i Stockholm och hälsa på några dagar... skönt att göra något för mej själv ibland... å har jag tur så kan jag komma över biljett vääääldigt billigt.. nåja, skall kolla vidare på detta helt klart.....

Nä, nu ska det göras lite nytta här iaf...
Utgår med den obligatoriska vinken i dörra
Å så:

2 kommentarer:

  1. Har inte tänkt på att köpa tågbiljetter på Tradera. Låter som en bra idé, både biljettköpet och Stockholm!
    Visst är det så med relationer att det ska vara åt båda hållen, tycker jag. Ibland kanske den ena är mer aktiv och ibland den andra. Men envägskommunikationer blir aldrig bra.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen till Marias Hörna. Och du har nedräkning till julen :) Ja nu får vi nog säga att hösten är här. Ha de gott från maria

    SvaraRadera

Sun Bear