Dagens citat

26 augusti 2012

Söndag!!


Har avnjutit frukosten och ett par baljor kaffe. Vaknade tidigt idag igen.. Bara så gött att vakna och känna sig pigg och fräsch..
Lite ont i ryggen bara, det beror ju på att jag flyttade om 300 marksten igår, så gubben skulle komma åt att sätta dit panel på vårt nya förråd. Bra motion det. Å så blev det ju en dos med sol och frisk luft oxå.

Idag ska det spelas golf på Herrljunga golfbana. En mycket kuperad och varierande bana. Så det blir trevligt. Ska packa picknick-korgen oxå. Bara så gott med macka och kaffe efter nio hål. Å så får jag en dos dagsljus och frisk luft igen. De e gott att leva nu.


Har lovat mej själv nu att sluta bry mej om folk hör av sej till mej eller ej. Vet ju att min telefon kan ta emot inkommande samtal oxå. Är i nuläget bara glad och lycklig att jag fått så bra kontakt med min syster i hjärtat och kusin Christina.. ska bli så roligt och skojigt att åka till Stockholm och hälsa på henne o hennes make. Det ser jag fram emot.

Sen stundar en lång jobbevecka med 5 nätters arbete. Måndag, tisdag o så hela helgen.
Nä, nu dags att utgå... Återkommer en annan dag eller natt...



1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att ha med sig picknick! Smakar så himla gott utomhus med kaffe och macka.
    Ska bli så mysigt när du kommer. Ser fram mot det både Leif och jag <3

    SvaraRadera

Sun Bear