Dagens citat

21 augusti 2012

Tisdagstankar!!

Så var det tisdag och ledig dag. Har haft min första helvita månad och den följs helt klart av fler. Ska inte dricka någon form av alkohol förrän vi far till Stockholm i december. Jag mår så bra av detta så det är helt enkelt inga problem att låta bli.
Ser ju bara fördelarna av att låta bli alkoholen helt och hållet. Min golf fungerar bättre, vikten håller sig bättre och framförallt så trivs jag mycket bättre med mej själv.
Finns så mycket jag kan göra istället. Än så länge golfa, stickning och läsa böcker. Löste ju väldigt mycket korsord förr och det är ju oxå något som jag kan ta upp igen. Känns faktiskt som att jag börjar leva igen.. gött gött

Få se om det blir en tur till golfbanan med Lisbeth idag. Hon har inte hört av sig ännu. Nåväl, det visar sig. Jag och Kenneth var ut och gick 9 hål igårkväll och jag gick på mitt nya handicap.. gläder mej så!!
Känns som det äntligen börjar lossna...
Har också en massa tankar och funderingar nu,, känns som att det är något jag måste göra men jag vet inte riktigt vad det är ännu. Tålamod, tålamod... åh, detta ord som är sååå frustrerande... vill ju att allt ska hända NU eller ännu hellre igår!!!!  Nåja, det är väl bara att bita ihop så kommer nog allt som det ska... får en ju hoppas iaf.
Nähäpp, nu börjar magen protestera här så det är dags för frukost!!!
Så nu checkar jag ut och säger:


å så en massa stora soliga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sun Bear