Dagens citat

16 augusti 2012

Torsdagsfundeleringar

Så var sista golfrundan för denna vecka avklarad.. nu blir det ingen golf förrän nästa vecka igen.. om vädret tillåter förstås.
Haft en jättetrevlig, rolig och mysig förmiddag på banan. När vi kom in efter 18:e käkade vi lunch. Det bjöds på stekt gös.. mm, de var bara så gott..
Sen bar det av in till Lisbeths lokal där det skulle testas fiskpedikyr!!!

Jisses, bara så häftigt... det enda abret var att firrarna blev så förälskade i mina sönderrivna mygg- och bromsbett.. de tuggade som galningar på dem så det uppstod lite blodvite och vattnet färgades rött!!! Annars var det som sagt jätteskönt, pirrade på bra i fötterna och man blev så skönt avslappnad... Detta kommer jag absolut att testa igen... Ska dock se till att jag inte har några sår.. haha. Som ordspråket säger: Små sår och fattiga vänner skall man icke förakta *ler*

Imorgon stundar arbete igen, 3 nätter så denna helg kommer att gå i arbetets och sovandets tecken för min del.

Nu ska jag hitta på lite annat pyssel, så jag utgår igen och vinkar som vanligt i dörra



1 kommentar:

  1. Gös är min favoritfisk...mmm, gärna kokt med färsk riven pepparrot och skirat smör...

    SvaraRadera

Sun Bear