Dagens citat

30 augusti 2012

Uppe med tuppen

Blev ett tidigt uppvaknande idag. Avnjuter morgonkaffet efter en riktigt god natts sömn. Somnade som typ en klubbad oxe...
Blev en tur ut till golfbanan igårkväll. Skönt med frisk luft iallafall. Själva spelet gick uruselt, va nog helt enkelt för trött. Detta pga att jag inte sov nåt när jag kom hem,, dumma människa.
På väg ut till golfis kom telesamtalet jag väntat och hoppats på och jag fick en förklaring på varför det varit tyst så länge.. Blev så himla glad och nu känns livet roligare igen.

Nu blir det vila från golf i några dagar... har ju faktiskt ett liv utanför golfbanan oxå... får bli lite pyssel hemmavid idag och så ska jag fara in till metropolen Vara en sväng...
Kanske blir en fika med Lisbeth om hon har tid över...

Funderar hur jag ska göra med tågbiljetterna till Stockholm.. Ska jag chansa på Tradera eller ska jag boka redan nu??? Funderar hit och dit... Ska jag boka biljett hem och sedan gå via Tradera för resan upp. Verkar ju vara lättare att få fatt i biljett typ mitt i veckan och framförallt billigare... Usch, vet inte alls hur jag ska göra. Klart är ju iaf att jag kommer iväg... semestern klar.

Solnedgången på golfbanan å ena sidan!!!

Å mångubben å andra sidan!!!

 

Å med detta är det dags för utgång och frukost
En god frukost-smoothie
 
å så en ostsmörgås därtill... då mår magen gott




2 kommentarer:

  1. Har också fått i mig första koppen :)
    Hittar en massa bra bloggfixartips på din sida. Nu måste jag hitta en fin favikon :)
    Svårt med Tradera, ibland går det att fynda och ibland blir man besviken.
    Idag ska jag åka in till Johan och gratta honom. Han fyller 37 i dag...känns konstigt att ha så stora barn.
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Annci,
    Tusen Tack för ditt kommentar i min blogg. Jag är väldigt fundersam så jag ska forska vidare.

    Jag brukar starta dagen med Smoothie av: färska och torkade frukter, bär, 1 vitlöksklyfta, hackade linnfrö och havremjlök.
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera

Sun Bear