Dagens citat

18 september 2012

Bloggtorka

Har inte så mycket att skriva om just nu... men men, det kan ju bli så ibland oxå... Golfandet börjar trappas av nu.. Det är lite kura skymning som gäller här...
I helgen ska jag och gubben eventuellt gå ut i skogen lite, känner att jag behöver ut i skogen för att hämta lite kraft och energi.
Idag har jag ju oxå varit rökfri i 4 år, bara så skönt.
Ska nog gå ut och ta mig en promenad nu, känner att jag måste rensa mitt huvud lite. Är lite trött och less just nu. Men men, det går väl över.

Å så längtar jag efter snö!!!!! Märkligt att jag alltid blir så här denna årstid.
Nä nu ska jag dra på mej skorna och höstjackan och ta en promenix.
Återkommer en annan dag
Bye bye

5 kommentarer:

  1. Bloggtorkan verkar ha spridit sig som ett virus. Vi måste alltså vila bort det. Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Snart får vi ut och njuta av snön...hoppas jag ;) Har du tur så är det kallt när du kommer så du kan gosa in dig i nya filten!
    Kram vännen ♥

    SvaraRadera
  3. Åhh, jag fixade kommentaren på första ordkontrollen...tjoho! Känner att jag vill skryta lite om det och skriva en till kommentar om det ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis till 4 år utan ett sigg! Jag har varit rökfri sedan jag blev gravid med mitt första som idag fyller 21 år!
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear