Dagens citat

24 september 2012

It´s a hard life

Vad ska man skriva om egentligen... Har ju nu konstaterat att ska jag ha nån som helst kontakt med mina vänner så måste tydligen jag va den som tar kontakt... Det känns tufft kan jag säga... visar ju sej att ringer inte jag eller hör av mej så är det så jävla dött...
Jag kan ju inte stoltsera med klatschiga fotografier, kanske ej heller inlägg här heller, men å andra sid

hela barndomen tycks ju gå igen....minns ju ännu alla dessa ensamma dagar och det förhatliga staketet där jag stod ensam varje rast.
Så det kanske är det är så det är tänkt... Den krassa verkligheten....

Jaja, jag överlever... har ju gjort så i 51 år så jag ska nog klara resten oxå. Ensam är stark sägs det. Visst, jag har en en make....men ibland behöver man en väninna oxå

Nåväl,  idag har jag iaf fått sista fönstret putsat, klippt gräsmattan och lite sånt... Längtar till torsdag nu då ska jag till frissan och fräscha till mej lite.

Har ju käkat hormoner nu ett tag för mina klimakteribekymmer, fick nu bara känslan att det är dags att sluta... testat och är nu på dag 3,,, inga bekymmer ännu me vallningar...Ville ju egentligen inte käka dessa förbannade piller från början,,, men kände bara att när jag inte funkade på jobbet, inte kunde sova mellan passen, allt detta pga symtom som jag inte ens kunde föreställa mej.... nu snackar jag: gå från att hela livet varit en fryslort som sovit nårgorlunda skapligt till att bli en djävul med bockfot *skrapar och frustar liiiite* o svettningar av och till. Å mest till!!!!!!!!!!!!!!!!! Å så mycket och gärna vråla ut mina frustrationer mycket högt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då kommer definitivt frågan upp: Vem f-n var det där???????????????????????

Var ju på mammo för några månader sen och då upptäcktes ju en förändring.... nu hade jag tur så denna gång gick jag fri... Men jag funderar vad som kommer hända nästa gång,,,,
Har ju läst http://livetsvagar.blogspot.se/ och allt som hon upplevt....En underbar och stark människa i mina ögon ♥

Så det var mina tankar för idag och har du orkat läsa här långt så får du min kram
Var rädd om dej därute

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska vara stolt över dig själv och inte jämföra dig med andra. Tror det är många som beundrar och avundas dig,för din varma personlighet ♥
    Du har så många fina egenskaper, så var stolt över dig själv!
    Stor varm kram ♥

    SvaraRadera
  2. Har läst och tar emot kramen. Det är inte menat som nån tröst men här ringer det inte heller speciellt ofta ska jag säga. Vare sig jag är frisk och jobbar eller som nu under den tiden jag varit hemma. Vet inte varför. Kanske dom tycker att vi är så jävla bra att dom inte vågar störa oss utan låter oss ta initiativ till umgänge. Vi kan ju säga att det är så.

    Stor kram till dig ♥

    SvaraRadera
  3. Tja, ringer inte dina så kallade vänner så säger det ju mer om dom än om dig...
    Kramar ♥

    SvaraRadera

Sun Bear