Dagens citat

15 september 2012

Lördagskväll (inte i timmerkojan) men väl på jobbet!!

Sitter och inväntar sista jobbepasset för denna helg... Ska bli så gott att vaka av imorrn och få fara hem till "gubbe" och Figge... sova några timmar hemma å sen lite golf... låter som en bra söndag ☺
Usch, nu längtar jag efter lite långledigt igen... blir så trött på att jobba intensivt.. så första veckan i oktober är mycket efterlängtad. Åka till Stockholm och hälsa på goa kusin Christina några dagar..

När jag vakar av imorrn så är jag ledig ända till Tisdag!! Sen är de på´t igen 3 nätter... Efter det så är det söndagnatt som gäller och då har jag fixat till så det blir bara en enkelnatt... Det är bara så grejt ibland. Kenneth åker på kurs igen till Stockholm så det blir några dagar nästan för mej själv igen... Ska greja lite igen då.. göra färdigt det sista fönstren inför kommande vinter...

Läste på fejjan nu att de gripit gärningsmannen som så brutalt och kallt utförde personrånet på tunnelbane-perrongen. Jag ställer mej bara frågan: Hur kan man som människa vara så j-vla kall??? Det är fruktansvärt. Det är helt underbart att programmet "Efterlyst" finns och en stor eloge till programledaren Hasse Aro. Hans engagemang är verkligen beundransvärt. Jag hoppas han orkar fortsätta länge. Har ju hört honom sagt i en intervju att se och ta del av all ondska och kriminalitet i det här landet sliter hårt på honom och det har han min fulla förståelse för.. Tror inte att det finns många som skulle orka engagera sig så som han gör...

Nu ska jag vandra ut i verkligheten igen...
En stor varm kram till dig som läsare och var rädd om dej därute..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Vinkar i dörrn

3 kommentarer:

  1. Det skulle finnas flera Hasse... helt klart!

    Hoppas du får en fin söndag och lediga dagar efter lite sömn

    SvaraRadera
  2. Fattar inte heller hur somliga kan vara så onda! Tror det är omänskligt :(
    Hopas du får en fin helg och sen riktigt härlig tid med din syster! Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker nästan det är jobbigt att titta på Efterlyst. Förstår inte vad all ondska kommer från!?
    Sov så gott nu och så önskar jag dig en solig och fin golfrunda!
    Kram ♥

    SvaraRadera

Sun Bear