Dagens citat

8 september 2012

Lördagstankar!!!



Blev en mycket trevlig golfrunda igår.. Vi hade tur med vädret oxå.. Men jisses vilken kuperad bana... Det var till att gå ner genom djupa raviner och uppför höööga kullar... Rundan tog över 5 timmar!!!
Billingens GK


Men så skönt trött efteråt. Maken bjöd på pizza på hemvägen. Det var så gott att sätta sig ner och bli serverad. Vid hemkomsten blev det raka spåret i säng. Kollade lite på tv och sen soooova... Det blev 11 timmar av den varan, så nu känner jag mej pigg och laddad inför nattens arbete. Ska sova kvar imorrn på dagen är det tänkt. Kenneth ska ju åka och fiska tidigt imorrnbitti så då spelar det inte så stor roll att jag sover över.

Ska klippa gräsmattan idag, borde väl bli bland de sista gångerna nu.
Hösten och vintern närmar sig och det börjar märkas på luften.. Älskar bara denna höga och klara luft och de sprakande färgerna.. Är fascinerande hur naturen fungerar egentligen... Vilka årstider vi har i vårt land... Skulle nog aldrig kunna flytta från vårt Svea rike.

Det blev några korta ord idag men jag återkommer

♥♥♥♥♥

 


6 kommentarer:

  1. Visst bor vi i ett fantastiskt land. Älskar att ha årstider och hösten är ju för ljuvlig!
    Ha en bra natt vännen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaaaaaaaa verkligen.. Tack för det min vän.. hoppas oxå att det blir lugnt ♥

      Radera
  2. Jag älskar hösten och den klara, höga, krispiga luften. Men vill inte heller vara utan de andra årstiderna.

    Jag orkar inget skriva idag. En riktig svacka så det är bara att lyssna på kroppen. Har legat och vilat/sovit hela dagen och bara tagit paus för att äta ibland

    SvaraRadera
  3. Det sämsta med hösten är att mörkret kommer. Luften och färgerna är däremot underbart att uppleva!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Kul att du kikade in till mig.:-)

    Jag älskar ju hösten så för mig är det bara en härlig känsla när den kommer.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ett så´nt tänkvärt inlägg du skrev den 5 september. Något att ta lärdom av.
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera

Sun Bear