Dagens citat

27 september 2012

Nyfrissad!!

Jisses, det var bara så gott att åka till frissan idag... Bara bli lite ompysslad... Tänk att det kan vara så helt underbart skönt att få håret tvättat... å så en frisör som vågar ta i lite... mm, njöt i fulla drag...
Å så bli bara så nöjd med resultatet!!!!
Läste detta på fejjan:

Lånad från facebook
 
Hmm, då måste jag kuta som en dåre och le utav bara h-lvete  *asg*

Nåväl, skämt åsido... Jag börjar ju så smått inse och kanske acceptera att jag duger,,, om inte åt någon annan så åt mej själv... Jag har helt enkelt börja tröttna på att försöka vara andra till lags...
Fått så många "käftsmällar" i min dag men nu så är det nog.. Fick en god pratstund med syster Christina  som jag skrev igår.. det gjorde mig bara så gott...Pratade oxå med en annan go vän igårkväll som oxå gav mig mycket...

Golfen får tyvärr ställas in för ett tag nu... kanske säsongen till och med är över... detta pga allt regn som kommit, så mycket och så illa att banan stängts av... nåja, jag är iaf ganska nöjd med min golfsäsong hittills... trots att självförtroendet åkte rejäl rutschkana (å nu snackar jag rejäl). Tappat precis allt... men men, jag ska på´t igen... även om det inte blir förrän i vår...

Nu ska jag ladda inför 3 nätters arbete innan det stundar ledighet och resa till Stockholm... me like ☺

Nu ska jag utgå för annat här...
Så jag vinkar och säger gonatt i dörrn
Ha de gott och stora kramen till dej som läser


 
 

2 kommentarer:

  1. Hoppas dina jobbnätter blir bra! Ska bli mysigt att ha dig här nåra dar!
    Kram påre

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle... eller hur man nu ska uttrycka sig. Har vant mig så att säga. Det är såhär det är med mig och mitt utseende. Det värsta döljer jag så smakfullt det går.
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear