Dagens citat

26 september 2012

På väg upp på banan igen

Nu är jag på väg tillbaks igen efter depp-svackan.. Tänk att telesamtal kan göra så mycket.. Så tack goa kusin Christina för det.
 
Nu kan jag ta nya tag igen.. Visst jag uppskattar faktiskt mina svackor. De behövs ju oxå i livet. Menar, man kan ju inte gå som belåten gris genom hela livet!!!
 
Men nu så bär det av uppåt igen, vilket jag välkomnar. Ikväll kommer min käre make hem igen å det blir så mysigt. Saknar honom nu jag. ☺
 
Imorrn bär det av till frissan, måste styla till mej när jag ska iväg till storstan igen.
 
Idag ska det faras å handla.. Lönen har ju sladdat in på kontot idag... Så nu blir det slut med ekot i kylskåpet.......
 
Så detta blev dagens lilla rapport från Kvänum
 
Önskar dig som läsare en fortsatt härlig onsdag
 
Vink i dörra och en stoooor
 

3 kommentarer:

  1. Så glad för din skull att du är på väg uppåt! Jag vill också komma dit snart. Skriva inlägg om roliga saker eller helt vardagliga. Jag vill tillbaka till normalstördheten...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Blir glad av att det går uppåtför dig. Det blir nog en underbar helg nu när din käre kommer hem! :)
    Kram till dig med!

    SvaraRadera

Sun Bear