Dagens citat

4 september 2012

Tisdagens Kvänum-rapport

Nu så har jag hunnit med morgonens bestyr med kaffe, frukost och dusch.. Snart bär det av in till Vara för en härlig behandling hos Lisbeth, bara så gott att få rå om sig själv lite ☺. Så härligt att unna sig detta.
Igår när jag kom hem så gjorde jag faktiskt som jag tänkt!!! La mej och sov ett par timmar, jisses så gott det var ☺. Sen bar det av till golfis för en runda med maken och tack vare att jag kände mej mer utsövd och piggare så gick spelet riktigt bra faktiskt.. Tänk att lite sömn kan göra så mycket!

Har tänkt mej lite pyssel hemmavid senare idag eftersom vädret inte är det allra bästa.. regntungt och grått, men det gör inte så mycket.. gott att bara vara oxå ju ♥

Såg på en film igårkväll "Dark shadows" den var faktiskt sevärd. Får ju säga att Johnny Depp är en riktigt bra skådis.
Lurar på att kika på halv 8 hos mej ikväll, är bara så road av Helge Skoog och hans kommentarer. Fått mig många goda skratt när jag tittat på det. Sen kommer det ju oxå ett och annat guldkorn vad gäller maten oxå.. Finns en del recept jag skulle vilja prova att göra själv.
Mat är ju såååå gott☻
 
Nä nu ska jag packa ihop mej här och dra iväg in till metropolen Vara
 
 
Over and out
 
 
 
 
 

 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag! Gillar också Helge Skogs kommentarer, han är för härlig.
    Vilka fina och roliga animationer du har.
    Kram och ha en fin kväll ♥

    SvaraRadera

Sun Bear