Dagens citat

12 oktober 2012

Shopping



 Var ju in till Lidköping igår för att leta klocka. Gick in på Guldfynd och pang, bara såg klockan med stort k.. Blev förälskad direkt och nu är den min


Den e min!!



 är bara så nöjd :-D





Vill inte vara fotomodell!!

Nåja, får väl offra mig lite då!!

Nu då... nu har jag gjort mitt!! Feeeed me!!

Näää, sluta nu matte.. vill INTE vara med på mer bilder!!
 Figge vill ha godis, fast tröttnar till slut när matte bara ska ta en massa kort!!!




 Avslutningsvis några bilder på den vackra solnedgången häromkvällen

Nu ska jag ladda för jobbet och önskar dig som läsare en härlig fredag och helg!!
Ha det gott
Stora kramar från mej





 

10 kommentarer:

  1. Vilken fin klocka du köpt! Många fina bilder har du lagt ut också.
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det stod ju bara Annci på den :)
      Tack va roligt att du tycker det..
      Ha en härlig helg ni oxå
      Kram kram

      Radera
  2. En så´n fin kissekatt du har.
    Har skrivit av ditt recept på rotsaksgratängen för jag har nämligen alla ingredienserna i min kyl. En så´n tur!
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... han är en riktig going.
      Hoppas att gratängen smakade bra..
      Ha en härlig helg du oxå :)

      Radera
  3. Fin klocka, klart det bara var din :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, det stod ju Annci på den ;)

      Radera
  4. Tjusig klocka! Själv har jag glömt hur man använder dom ;) Använder bara mobilen nu för tiden.
    Min Frazzekatt gillar inte heller kameran. Han drar ner öronen och fram nosen så han ser ut som en grävling istället. Man får smyga sig på honom. Glad fredagskram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har använt armbandsur i så måååånga år så jag kan inte vara utan. Har ju även klocka i mobilen så jag är garderad ;)
      Haha,, grävling var de sista man hörde *asg*

      Radera
  5. Fina kissen,han är som Peppe,gillar inte riktigt att bli fotad.
    Tänk så mycket vackra kort man kan ta nu på hösten med alla färger i naturen..
    Klocka måste man ha och den där var ju verkligen läcker.
    Kramen***

    SvaraRadera
  6. Förstår inte att katter ska vara så svårfotade :)

    Klockan i sig är skitsnygg även om jag själv föredrar silver! Du kommer vara så glad varje gång du måste kolla klockan :)

    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear