Dagens citat

30 oktober 2012

Sjuk!!!!

Så åkte man på dunderförkylningen då :/


Usch, huvudet känns som en fotboll och snoret rinner.... Ont i bihålorna oxå... Ujuj, de e synd om Fru Nilsson nu haha,,,,
Nåväl, har inhandlat Sinova så det ska väl bli bättre snart hoppas jag. Skulle ju ha jobbat 3 nätter men kände att det är inte ens nån idé att försöka åka ner till jobbet. Får bita i det sura äpplet med karens och allt.
Å andra sidan är det ingen som tackar en för att man åker ner och försöker jobba heller.. så jag tar några dagar hemma. Är säkerligen uppe på banan igen på måndag ☺

Ska krypa upp i soffhörnet med go filt å så en massa näsdukar och glo på tv. En bra sysselsättning när man är sjuk...




Renoveringen av badrummet går iaf framåt så sakteliga. Gipsskivorna är hemma och det hanns med innan regnet kom... gött gött...
Nä nu orkar jag inte vara uppe längre.. dags för soffan..

3 kommentarer:

  1. Klart du ska bädda ner dig och kurera dig. Soffhörnan låter som en bra plats för dig nu.
    Jag gillar ingefärste när jag är förkyld, tycker det gör gott i kroppen.
    Slanta ner några färska ingefärsskivor i en kopp, en klick honung och slå på hett vatten...gött!
    Krya på dig vännen ♥

    SvaraRadera

Sun Bear