Dagens citat

27 oktober 2012

Snön har fallit över slätten...

Ja, första snön kom häftigt på Vara-slätten!! Började med ett kraftigt blåsväder å sen braka de lös... Snön fullkomligt vräkte ner. Å jag satt inne å tittade ut med en lite fånigt leende på läpparna...
Hann ju precis med att gå ut och göra iordning hos Morris.
Regnbågsbron
I dag är det 2 år sen jag fick ta det svåra beslutet att låta honom gå över regnbågsbron och in i katthimlen.                                      
Gjorde ordning vid hans grav eftersom jag jobbar inatt och inte är hemma. Så nu brinner åter ljusets där i sin lykta.

Morris sista vila

Saknaden är fortfarande lika stor.
Jag hoppas att det dröjer många år innan det är dags för Figges vandring. Har bestämt mig för när den dagen kommer så blir det inga fler djur.. Det gör så fruktansvärt ont när de är borta.
Bild jag hittat på nätet

Nä, nu är de dags att arbeta igen.
Önskar er alla en härlig helg.
Be back en annan dag ☺♥☺






3 kommentarer:

  1. Hej! så skoj att du hittade till mig ;=) så fann jag ju dig! alltid roligt med nya blogg vänner ♥ skall kika runt lite hos dig nu... ha en fin helg trots jobb! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst är det hemskt att mista ett älskat djur. De som inte haft djur förstår inte vad man menar.
    Kram vännen ♥

    SvaraRadera
  3. Har ni snö...
    Visst saknar man sina djur när de inte finns längre. Saknar dem hemskt. Får de bara bli gamla är det en annan sorg för då hade de ett bra liv och man fick ha dem länge. Unga djur som försvinner eller blir sjuka är något annat.
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear