Dagens citat

27 oktober 2012

Vintertid

Nu spar vi till vinterpälsen ☺☺☺

Så var det åter dags att ställa tillbaka klockan till vintertid igen då... Å så j-vla typiskt att jag jobbar inatt.. Tycks ju ha en väldig förmåga att lägga arbetspass just den här natten.. Likväl, så missar jag lika mycket att lägga passet när det blir sommartid.
Märkligt är det... nåväl, bara en natt kvar sen imorrnbitti bär det hemåt igen... Håller tummarna att det får bli vackert väder imorrn.. Det är ju så härligt att se solen


Nu ska jag utgå till förmån för mitt arbete.
Till dig som är ledig önskar jag att du får en riktigt god natts sömn 1 timme extra i bingen.
Å så får du ha en riktigt härlig söndag.











3 kommentarer:

  1. Jobbade som jourbemannare på ett större sjukhus en gång i tiden ;)
    En sköterska vägrade att arbeta den timmen på natten. Hon satte sig i en fåtölj och talade om att hon redan arbetat den timmen ha ha!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan! vilken skojig bild ;=) ja du vi hade lite huvudbry i morse! som vanligt!tur jag var sjuk! (skämt åtsido) annars hade jag nog inte kommit i väg i tid(är min jobbhelg) alltid samma visa ;=)hoppas du får en skön ledig dag efter helgjobbet.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Drygt att jobba den natten då klockan vrids tillbaka. Jag klarade mig den här gången, jag börjar jobba i natt ;)
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear