Dagens citat

9 november 2012

Det stundar helg

Så var det helg igen då, veckorna bara rasar iväg. Lite kylslaget var det på morgonkröken här, så nu eldas det i pannan och go, härlig värme sprider sig i vårt hus.
Ska ju jobba denna helg så det blir till att arbeta och sova.
Gott iaf att det bara är 2 nätter

Just nu avnjuts morgonkaffet här och sen så ska det bli lite go frukost va de lider...

Figge har haft lite morgon-gympa här... for runt som en tok och jagade rumpan!! Öh, gamla katten har stolla-ryck... Det slet på krafterna för nu sover han tungt igen.

Så, detta var fredags titten, nu ska jag utgå för frulle-intag.
Önskar er alla goa blogg-vänner en härlig fredag och helg.
Ha det gott och sköt om er därute.

Sladdar ut och kastar iväg en stooor kram till den som vill ha..



12 kommentarer:

  1. Tar emot kramen och skickar den tillbaka :)
    Hare gott
    /Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack.. ska försöka med det
      Kram kram

      Radera
  2. Ha en fin helg du med även om du jobbar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka med det.
      Kram kram

      Radera
  3. Hoppas du får en riktigt bra helg trots att du ska jobba.
    Mina gamla kissar får också sådana där galen-ryck ibland!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det.
      Ja, det kan jag tänka mig.. De e ju så roligt att se dem bli unga på nytt ;)
      Kram

      Radera
  4. Ha det bra i helgen... trots att det stundar jobb!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska försöka med det.
      Kram

      Radera
  5. Hoppas du får en bra jobbhelg, några minusgrader brukar ju innebära mer jobb på röntgen!
    Kram på dig vännen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas att det blir lugnt..
      Kramar om dej vännen ♥

      Radera
  6. Jag ska också jobba helg.
    Så...jobba lugnt ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack! Jag tar gärna emot din kram och skickar även en tillbaka!
    En jobbarnatt kvar även för mig (jag har tre över helgen med start på torsdag). Hoppas vi får det lungt :)
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear