Dagens citat

4 november 2012

En grå söndag





Eller god förmiddag kanske man ska säga. Blev ju sovit länge idag. Hämtade gubben vid tåget i Skövde inatt så vi var inte hemma förrän runt 2.
Efter en god sömn vaknade jag vid halv 11!! Jisses, i ett svep utan toabesök!!! Det var ett tag sen det hände nu...

Ute är det bara grått och trist, Figge sover och likaså käre maken. Själv avnjuter jag mitt kaffe och har det bara så gott.
Vi hade en bra dag igår Figge o jag oxå, fast det är allt bra gott när husse är hemma oxå ☺



Som synes så sov "kattemannen" mest hela dagen.. E ju bara så gott att ligga på mattes fleecetröja ju!!

Själv fick jag en massa gjort och det är bara så gott. Nu kan jag börja ladda inför jobbevecka igen. Ska gå ut och käka med jobbet tisdag-kväll. Det ska bli trevligt. Passar ju bra oxå eftersom jag sover kvar på jobbet på dagen och sen ska jobba natten igen ☺

Vakar av onsdag morgon och då ska jag åka förbi hos Lisbeth och boka en tid så hon kan fixa min "lock-foot". Kanske kan bli bättre i min rygg då. Sist jag var in och hälsade på så kollade hon hur det såg ut med ett instrument typ som ett vattenpass hur mina höfter låg.. Kan säga så här: Luftbubblan försvann helt!!! Kanske inte undra på att man har ont i ryggen med en sån snedbelastning!!

Så detta ska bli mycket intressant att testa ☺

Nä, nu ska det fixas lite brunch här....

Önskar alla en trevlig söndag

♥♥♥ Var rädda om er därute ♥♥♥

Kastar ut en ljus och varm kram till den som vill ha
vink i dörra
 


 






7 kommentarer:

  1. Figge ser ut att må riktigt gott :)
    Hoppas hon kan hjälpa dig med ryggen. Du har ju ett jobb som sliter hårt på den också.
    Ha en skön dag
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Söt liten kisse!! Tack för fina kommentarerna på min blogg. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. En riktigt gråruggig dimmig sjusovardag. Fast inte för mig som passade barnbarn förståss :) Men för Gubbe och katterna!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig sovstil! Ser skönt ut. Ha en trevlig söndagkväll

    SvaraRadera
  5. Ny vecka nya tag ;=) skönt när ordningen i huset är återställd <3 godnatt kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Kastar tillbaka en Kram med Kryapåhälsning för din rygg och klapp till söta missen!!!
    Ha en finfin vecka:)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  7. Hoppas verkligen att du ska bli bättre i din rygg.
    Och ha det sååå kul på tisdag.
    Kram!

    SvaraRadera

Sun Bear