Dagens citat

11 november 2012

Fars dag ☺☺☺



Idag går tankarna till min pappa. Trots att det är så många år sedan han gick bort, så finns han ännu i mina tankar. Så jag tänder ett ljus för honom idag istället.


♥ ♥ ♥ TILL DEJ PAPPA ♥ ♥ ♥
Ingen tårta går att leverera dit du är. 
Inget telefonsamtal går fram... 
men minnena lever i allra högsta grad och gör mig varm i hjärtat.


Skulle ju ha jobbat inatt som var, men det blev ett hastigt byte. Så nu jobbar jag nästa lördag istället.
Det var faktiskt riktigt gott att bara göra en natt ☺Får ju iofs igen det nästa helg men det spelar ingen roll.

Imorrn ska jag ÄNTLIGEN till frissan igen, f-n så gott. Har varit så nära att ta till saxen själv (hemska tanke). Nåväl, imorrn som sagt får jag inta frisörsstolen...

Badrummet går sakteliga framåt (å då menar jag sakta!!!) F-n jag vill ju ha det klart nångång!!!!
Trött på att duscha i källaren och ha grejer precis överallt...
Gubben har ju sagt att han hoppas att det ska va klart till min födelsedag men det har jag vääääldigt svårt att tänka mej som det ser ut just nu.
Aaah, det visar sig..

Ganska gott att sitta inne i stugvärmen nu.. Grått och trist ute.
Såg igår att grannen hyrt en badtunna. En sån skulle jag vilja ha... Har ju försökt med pool men det var ingen hit direkt...
Har ju testat tunna med mina arbetskollegor i Ullared och det var ju bara så häftigt. Nu är det dags igen den 6 december, tänk va häftigt om det kunde va snö då å lite kallt... Då måste det ju bara vara så häftigt att sitta i en sån... Hmm, blir nog till att försöka inskaffa en sån här oxå, trots att jag varit emot det!!!

Nä, nu är det väl dags att försöka göra nåt vettigt av den här dagen oxå...

Så jag sladdar ut härifrån med en glad vink och slänger ut en kram till den som vill ha...
 Å så önskar jag er alla en härlig söndag




3 kommentarer:

  1. En söndagskram från ännu en som behöver besöka frissan ;-)

    SvaraRadera
  2. Tänder också ljus i dag, känns rätt på något sätt ♥
    Ska bli kul att se bilderna på badrummet när det är klart.
    Kram på dig vännen ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! ett samtal till far blev det ♥♥ men firar gör vi inte..badtunna ser häftigt ut!har aldrig provat,men Vi hade tanken att övernatta i Ullared och därmed bada tunna..kanske det blir av framåt! ha en fin vecka kram Tbx :=)Jessica

    SvaraRadera

Sun Bear