Dagens citat

1 november 2012

Tack goa vänner

Sladdar in med en hälsning och tack för era krya-på-dej hälsningar som jag fått.. Ni är allt  goa ni ♥
Nu börjar jag återvända till livet igen efter 2 dagars sängläge. Det märks att man börjar bli gammal när en förkylning däckar en så totalt!!!!      

Nåväl, nu släpper jag sargen och kommer in i matchen igen.

Låg i soffan och kollade på tv igårkväll och såg filmen "Three to tango". Den va ju kanonbra, rolig och trevlig.
Tidigare såg jag och gubben filmen Ice-age 4. Å, vad jag är barnsligt förtjust i såna filmer...

Nu så är jag som sagt på väg upp på banan igen å de känns gott.
Hoppas ni alla därute har det gott och mår bra
Nu ska jag göra mej lite te
Så nu vinkar jag i dörra och önskar er en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Tack för gullig kommentar hos mig :)
    Så trevligt då att jag hittade hit till dig!

    Visst kan det vara mysigt och roligt att se filmer som man enligt normen, inte "borde" se. Jag är barnsligt förtjust i alla " Sagan om Sune-filmerna"
    Te låter gott!
    Önskar dig en fin kväll :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Hej! tack för du kikade in och tyckte om mitt enkla paket tips ;=) skönt att du är på banan igen ...vink vink från Jessica

    SvaraRadera
  3. Underbart att förkylningen har lämnat dig. Hoppas nu att du får njuta av helgen nu.Kramen.

    SvaraRadera

Sun Bear