Dagens citat

16 januari 2013

Badrummet är klart!!!

Så blev då äntligen badrummet klart!! Lååång tid har det tagit och jobbigt har det vart. Toaprylar typ överallt... En jul med å ena sidan rummet en fin smyckad gran och julbock och andra sidan en toastol!!!
Men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Nu duschar man med andakt och glädje... Varje toabesök inleds med en suck av lycka... Vi är så nöjda med vårt nya, fräscha badrum kan jag lova. Har ju lovat bilder på det klara underverket och här kommer de... inleder med bilderna hur det såg ut före:

Hemskt!!
Mörkt och trist
Urk
Nu börjar det likna något


Så stod det då äntligen klart!!!

Fräscht och härligt

Mmmm, är bara så nöjd

Här kan man duscha lääääänge!!!



Nu är det bara lite småpyssel kvar... Ska upp en duschvägg va de lider, men det är ingen brådska.
Bara så helt underbart att det äntligen e klart!!!

Annars går livet på sin gilla gång här i Kvänum, stundar jobb igen ett par nätter.. Känns som jag återhämtat mig från julens hårda arbete med alla dessa jobbenätter. Energitjuvarna som funnits i min närvaro rensas bort en efter en kan jag säga. Å tänk, jag saknar absolut ingen utav dom!!! Jag är faktiskt hellre helt själv än att bli totalt utsugen på energi för att vara andra till lags, that´s it.

Tar ett steg i taget framåt, sakta men säkert... visst blir det lite trevande ibland men jag kan, jag vill och jag ska....

Nu så ska jag utgå för att ta itu med vardagen igen...
Ha det gott alla
Stora kramen till den som vill ha
Kommer snart tillbaka igen det inget hot det är ett löfte


10 kommentarer:

  1. Jösses vilken förändring, kan förstå att du är helnöjd, och jag gratulerar till ett snyggt , ljust och helt underbart toa/duschrum...

    God fortsättning på det nya året...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Oooo såå underbart!!!
    Värsta hotellkänslan...lyxigt, smakfullt och fräscht :)

    Önskar dig en finfin onsdag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Så tjusigt det blev! Efter att ha sett dina bilder längtar jag ännu mer nu efter att vi ska få vårt badrum renoverat. Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Grattis till nya fina badrummet - det blev verkligen bra!
    Grattis till din utrensning av energitjuvar också :)
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Åååå så fint det blev. Vi håller också på och renoverar i badrummet och det har vi gjort länge. Det där sista vill liksom inte bli klart. Var inte nöjd med hadfatet men du har jag köpt ett som kommer passa bra. Så förhoppningsvis kan rörmokaren koppla in det nästa vecka.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Mycket snyggt!!
    Visst blir man lycklig av sådant där :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken skillnad, ser fint ut! Gamla tapeten är ju lite läcker ändå tycker jag :)
    Kram på dig vännen och ha en riktigt skön helg ♥

    SvaraRadera
  8. Kikar in för att berätta att jag lägger ner min blogg!
    Förklaring finns på min blogg.
    Tack kära du för den här tiden :)
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera
  9. Lite nyfiken bara - hur har du det? Lång tid sen du uppdaterade här. Bloggen nerlagd kanske... eller? Tänker på dig då och då...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Men nu längtar jag efter nya inlägg hos dig...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera

Sun Bear