Dagens citat

12 maj 2013

Hittat tebax kanske ♥♫♥♫

Halloj på er alla därute!
Efter ett låååångt uppehåll, sladdar jag åter in här. Skoj att man är saknad av några ☺ sånt värmer gott i hjärtat.

Har ju startat upp golfsäsongen för i år, faktiskt går det ganska bra. Börjar så smått hitta självförtroendet och det verkar lovande inför sommaren.
Har hunnit med en liten visit till min gamla hemstad Hedemora och hälsat på en gammal väninna som jag inte träffat på typ 12!! år.. Det var bara så skoj att träffa henne igen och vi hade några mycket trevliga dagar.

Nu ser jag fram emot vår kommande tripp till Göteborg i Juli med hotellövernattning, Lisebergs-femkamp med goda vänner och resturangmiddag. Jag "gubben" det i födelsedagspresent, vilket blev mycket uppskattat. Annars kommer sommaren och semestern att gå i golfens tecken. Måste ju träna inför röntgen-mästerskapet i september (gulp,,,, vad har jag gett mej in på :-S) Nåväl, nångång måste ju bli den första...

Få se, kanske jag och käre maken hinner med att spela nån tävling så man får öva lite på det också!!



Så nu är det dags att sladda in i duschen och förbereda sig för denna dag oxå.... Väntar en golfrunda idag igen. Dag 4 i ordningen.... Hmm, gäller att passa på medans man är ledig ☺

Så nu önskar jag dig som läsare en härlig söndag. Ta vara på och njut av den. Var rädd om dej därute.
Sänder med en stor kram till den som vill ha.

Vink i dörra



3 kommentarer:

  1. Härligt att du fått komma igång med golfandet igen :) vet ju att du längtat efter golfsäsongen.
    Kram på dig vännen och ha en jättefin söndag du också ♥

    SvaraRadera
  2. Här är du ju!!
    Ha det bra på golfbanan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka... har undrat var du tog vägen :)
    Lycka till på golfbanan!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Sun Bear