Dagens citat

17 maj 2013

Pingsthelg ♫♥♫

Hellu där.
Tittar in som hastigast för att önska dig som läsare en trevlig pingsthelg..
Hoppas att  det blir en helg med mycket sol och värme....


 Det är ju oxå en helg som går i kärlekens tecken med giftermål för många denna helg. Å dem önskar jag all lycka.



Här ska jobbas 2 nätter och sen stundar tävlingsdagen!!!! Söndag 10:50 slår vi ut. Jisses, fjärilarna i magen blir bara större och större... Ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning.

Gårdagen blev en hektiskt dag. Golf, städ, tvätt, matlagning och disk. Sen på det, stapla cirka 3 kubik ved. Kan tänka att det var gott att ramla ner i soffan med en kall öl och kolla hockey... Jisses, vilken match det blev... Klämde nästan sönder makens arm!!!!

Så nu ska jag ta och stoppa lite föda i huvudet och sen packa ihop för att snart dra mig ner mot Mölndal och mitt arbete igen...

Så från mej till er alla: En riktigt trevlig och härlig helg. Må väl och var rädda om er därute.










2 kommentarer:

  1. Det ska vara lite pirrigt före en tävling :)
    Ha en fin helg... jag håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin vecka i majsol vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Sun Bear