Dagens citat

14 maj 2013

Lite pirrigt börjar det bli nu ♫ ☺ ♫

Jisses, vad har jag nu gjort?????

Anmält mej och käre maken till golftävling på söndag är vad jag gjort!!!
Ujuj, hur ska detta gå?? Menar, det blir ju min första golftävling någonsin.... Inte undra på att fjärilarna börjar fladdra vilt i magen....


Frågorna börjar hopas: Kan jag? Törs jag?

Nåväl, jag tänker så här:
Någon gång måste ju bli den första och hur det går visar sig.... Jag ska iallafall göra mitt bästa. DET är min förutsättning. 
Å vad gäller pirrigheten så hör det väl till.

Å så en pingisboll:
Sovit som en stock idag, så när maken kom hem och väckte mig med kaffe höll han på att skrämma livet ur mej... Helt övertygad att nu har fru Nilsson sovit över och det rejält!!! Det visade sig att han slutade 3 och inte 4 som jag trodde, så jag kunde pusta ut och avnjuta det goda kaffet i lugn och ro.
Nu ska jag strax dra vidare mot Mölndal och ännu en natts arbete och sen ledigt till fredag...
Å så hinner jag med iallafall en träningsrunda innan den stora dagen


Så var dagens rapport lämnad och jag utgår till förmån för mitt arbete.
Önskar dig som läsare en fortsatt härlig kväll och må väl...

Svischar iväg den obligatoriska vinken i dörra och så naturligtvis stora kramen till den som vill ha.





4 kommentarer:

  1. Men, va kul. Klart du ska vara med och tävla. Det kommer att bli ett härligt minne för er båda.
    Ha en bra natt och var rädd om dig.
    Stor varm kram ♥

    SvaraRadera
  2. Jättekul att DU är tillbaka...såå kul så:) lycka till på söndag:) kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Jag håller tummarna att det går bra! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lycka till på tävlingen:)

    Kikar in för att önska en riktigt
    fin och Glad Pingst :)
    Kram Lollo ♡

    SvaraRadera

Sun Bear