Dagens citat

13 maj 2013

Måndag förmiddag


Hellu där!!
Så blev det måndag och slut på långledigheten igen då. Golfrundan igår var ingen hit kan jag säga... Känns faktiskt lite skönt att det blir vila från golfen ett par dagar. Erkänner!!!!

Ska ju försöka ladda för 2 nätters jobb igen och kommande intensiva period av arbete... Nåväl, det ska väl gå detta oxå... ska försöka byta bort en natt så schemat blir lite luftigare....
Idag har jag tänkt premiärklippa gräsmattan om det inte blir regn förstås!!

Fick planterat lite blomster och ställt ut på trappan igår oxå. Kändes väldigt trevligt och välkomnande när de stod på plats.

Så då river vi tag i denna dagen också... Ha det gott alles och var rädda om er därute...




2 kommentarer:

  1. Fin header, hade gäääääärna haft de buketterna i mitt fönster.
    Kram på dig vännen och var rädd om dig ♥

    SvaraRadera
  2. Hej nu har jag hittat dig igen....
    Bytte blogg efter blogghatet som drabbat mig :( och tappade bort dig lite där men nu så följer jag dig igen!!
    Klart du är saknad :)
    Så fint du gjort här hos dig:)
    Idag ska jag med klippa gräset har jag tänkt mig det växer så det knakar...hihi
    Ha det gott i våren vännen
    Kram Lollo ♡

    SvaraRadera

Sun Bear