Dagens citat

25 oktober 2014

Väntar!!!

Å så frustrerande att sitta och bara vänta....
Stundar golftävling imorgon... Den sista för i år :-(
Vill ju veta nuuu vilket hål vi startar på och vilka mer som går i bollen.

Hmm, får ta itu med lite annat under tiden.

Har fått gjort det jag hade tänkt mej iaf denna veckan. Fönstren putsade och nya gardiner uppsatta. Gud, så gott. Helnöjd med resultatet, känns lite mer varmt och ombonat inför vintern och julen som snart är här. Otroligt, om 2 månader har julafton redan varit... Var i hela friden tar tiden vägen?
Det rullar på i rasande fart. Inatt är det ju dags att ställa om klockan igen och vi återgår till NORMAL tid... Förbaskade pjosk att hålla på med. Har aldrig och kommer aldrig att förlika mig med detta.
Förr fungerade det ju alltid med samma tid året om!

Nä, nog om detta, utgår till förmån för diskbaljan....
Å snart kommer väl startlistan ut!!!

3 kommentarer:

  1. Undrar också... vart tog detta år vägen? Känns otroligt att det snart är slut. Håller med dig om det där med sommar/ vintertid... totalt onödigt! Nu lider inte jag av det, varken åt det ena eller andra hållet utan det känns bara så onödigt för dygnet har ju bara 24 timmar ändå.
    Lycka till på sista årets sista golftävling!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! kul att du kikar in :) jag skall lägga till dig i min lista så ser jag när du bloggar..Trevlig Alla helgona kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej Annci!
    Ser att du tittat in hos mig och det gör mig glad. Hoppas du gör det fler gånger.
    Önskar dig en fin helg och må så gott!

    SvaraRadera

Sun Bear