Dagens citat

7 november 2014

Det är fredagskväll i "timmerkojan"


Tyvärr lyser ju snön med sin frånvaro, så det får bli en bild istället.
Så har ännu en vecka snart sprungit förbi. Å jag har ledig helg. Ooh, me like.
Tänk att jag sover bara så gott när jag vakar av. Finns inga måsten eller krav i det läget.
Inte behöva tänka på att kolla tåg, måste sova för att orka med en natt till på jobbet.
Nä, nu är jag ledig till söndag natt..


Har pratat med en gammal kompis idag som jag inte träffat på väääldigt länge.... Vi bestämde att ta en fika kommande vecka.. Å va skoj det ska bli 

Å ikväll blir det mys- och tvkäll med gubben o naturligtvis ska Figgas vara med också, tända lite ljus och så avnjuta en god och varm kopp te. De e livet det.
Imorrn får det bli en prommis, å sen ta itu med lite i källaren. Hämta tygen jag beställt.
Fixa och dona lite.

Tänk så härligt det bara är när man känner att livet och glädjen återvänder!!!

Önskar dig som läsare en härlig och mysig helg. Var rädd om dej därute.

En varm höstkram från mej till dej.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sun Bear