Dagens citat

4 november 2014

Regnig tisdag!!



Aah, så gott att få sova ut rejält. Behövdes verkligen efter helgens jobbiga nattpass. Avnjuter just nu morgonkaffet och Figge har gått ut en sväng trots regn och rusk.
Jag har kommit mer och mer att älska dessa tidiga morgnar när det fortfarande är lite skumt ute, sitta här vid datorn med en kopp kaffe och bara ta det lugnt.. Härligt.

Rädslan för översvämning sitter fortfarande i. Får en klump i magen så fort det börjar ösregna. Tänk om det händer igen.
Nåväl, håller ju tummarna att det inte gör så, annars står ju pumpen redo nere i källaren.
Å så inväntas snickarna som ska komma hit och byta dörrarna nere där också. Så det blir väl bra bara det blir klart.

Tittade på det nya programmet "En natt på slottet" igår. Får väl säga: Nja, nog har jag sett bättre program. Helt klart!!

Å så raskt över till nästa ämne:
Jag köpte ju glukosamin för mitt onda knä, vilket var som jag skrivit tidigare en hit för mej. Köper varan från vitaminvaruhuset.se Det är en kanonbra nätaffär tycker jag, där kan man också lägga in prenumerationer på varor man vill ha fortlöpande. Perfekt ju.
Å så var det dags att äta lite frukost.
Önskar er en god och härlig dag.
Kram Annci


1 kommentar:

  1. Tack för tipset - Vitaminvaruhuset var jag i kontakt med för några år sedan!
    Må så gott!

    SvaraRadera

Sun Bear