Dagens citat

2 november 2014

Söndag i allhelgonahelgen!

Så var det söndag och sista jobbenatten denna helg. Tung har den varit, med mycket att göra. Känns som det är ett smärre ryggskott på gång (hoppas känslan är fel). 
Tipset jag fick om att äta glukosamin för mitt knä var verkligen en hit
Känns mycket bättre redan nu... Så det blir att fortsätta ett tag till med dom.
Träffen hos Lisbeth i onsdags blev bara så trevlig. Underbar mat, god dryck och bara allmänt trevligt tjöt...Sånt vill vi ha mer av *ler*

Å så väntar jag på snö, är ju vansinnigt trist väder nu, mörkt, regnigt och bara MÖRKT...

Just nu intas kaffe för att vakna till och sen dusch och föda innan det är dags att börja dra sig mot Mölndal och jobbet igen då.
Men imorrn.........
Då stundar ett par dagars ledighet... Me like!!
Hoppas du som läsare haft en bra söndag och en härlig helg...
Kram Annci

2 kommentarer:

  1. Hej ! Kanske något för mitt onda knä också, glukosamin. Men just nu äter jag en tvåveckors kur av antibiotika, (inflammation i knä), tur ingen propp eller cysta.
    Men tro ändå inte på att jag skulle hoppa så lätt som 'gula gubben', *fniss*
    Allt har sin tid . . . . .

    Tack för 'titt in' hos mig./ Eva

    SvaraRadera
  2. Glukosamin låter intressant. Köper du på apoteket eller hos hälsokosten? Har ett högerknä som har besvärat mig länge och jag känner att det blir bara sämre och sämre.
    Träffa vänner och äta gott är trevligt. Jag har två väninnor som jag brukar gå på bio med och sedan äter vi något gott efteråt.
    Jag har inte kunnat lägga mig som följare hos dig förut, men när du kommenterade hos mig så lyckades jag komma in i din blogg. Nu är jag följare!
    Ha en fortsatt bra vecka och må så gott!

    SvaraRadera

Sun Bear