Dagens citat

9 november 2014

Söndagens inlägg!

Söndag igen då. Just nu avnjuts morgonkaffet innan det är dags att ta itu med livet igen. Gårdagen bjöd på lite blandad kompott. En härlig långpromenad i skogen.. Tänk att det kan vara bara så underbart att gå i skogen, så underbart härliga dofter, lugnt och stilla. Så rundan blev hela 7 kilometer.

Väl hemkommen var det bara att sätta igång med datorn, har ju problem med den ett tag nu. Så nu blev det en fabriksåterställning av den. Så tråkigt bara att det tar sån tid att hålla på med sånt. Innan man fått tillbaka och igång allting igen..
Hade ju gjort en mapp och flyttat över allt viktigt till och lagt över på en extern hårddisk, men vad händer när jag ska plocka tillbaka den mappen till datorn igen???

ALLT ÄR BORTA!!!!!!        


Usch, va tråkigt allt blev i en hast.... Men men, det är ju som det är...
Bara att börja på ny kula.
Datorn fungerar ju igen iaf.

Inatt är det återigen dags för jobb, *suck, suck o en suck*. Vill bara vara hemma just nu.
Å så nattmöte imorrn, så då hinner jag ju knappt hem och sova innan jag måste ta mig neråt jobbet igen...


Jag orkar snart inte med detta längre....Tänk om jag kunde få svar... Är jag klar med Mölndal?

Har iaf fått ett par bra tips på var jag kan söka övernattningsmöjligheter på dagarna mellan mina jobbepass. Ska kolla runt lite på det så får vi se vad som händer....

Sen ska jag även få fingrarna ur och börja kolla runt lite mer efter jobb runtomkring min hemort.
Så det var dagens rapport från Kvänum.

Önskar den som eventuellt läser detta en helt enkelt underbar söndag. Hoppas du får en solskensdag.
Kram från Annci

1 kommentar:

  1. Tack, det blev en hyfsat solig söndag här i Skåne!
    Hoppas du kan hitta ett jobb du trivs med och där "logistiken" fungerar.
    Kram

    SvaraRadera

Sun Bear