Dagens citat

1 december 2014

1:a December



Så har ännu en månad lagt sig till vila.. November, tråkigaste och mörkaste månaden på hela året.
Satte fram adventspyntet i fredags eftersom jag jobbade lördag och söndag natt. Tänk, jag blir lika barnsligt förtjust varje år när alla vackra adventsljusstakar lyser med sitt milda och varma ljus. Detta är för mej den absolut bästa tiden på året...
Satt i soffan på fredagskvällen och bara suckade av glädje och lycka.. Jag gubben hade lite mys med lite god mat, gott vin och även lite glögg slank ner... Kan man bli annat än lycklig då?

Lördagen sov jag länge, bara så skönt att komma till jobbet och känna sig utvilad och redo för jobbet... Sen var det ju så gott att det har varit lugna nätter på det...

Nu ser jag fram mot lördagens gäster, det ska bli trevligt. Äta lite gott och bara sitta och tjöta lite...

Å sen Onsdagen då jag ska fara till min goa vän Jeanette...
Mysigt att ha nåt att se fram emot...

Väntar fortfarande på att hantverkarna ska komma och sätta in dörrarna i källaren... Vill ju ha det gjort nån gång...
Intet är som väntans tider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sun Bear