Dagens citat

3 december 2014

Födelsedag ☺


Så får man lägga till ett år igen då.... Hua, va åren springer iväg....
Ska fira dagen med ett besök hos frissan... Det får bli min födelsedagspresent till mej själv. Gott att bli lite ompysslad. Sen blir det arbete inatt. Å så är det ju "Bonde söker fru" det måste ju ses...Hmm, hur ska det gå för de kärlekskranka bönderna.. Kommer de att finna lyckan?
Ja, det lär väl visa sig..
Kanske lite löjligt att gratulera mig själv så här,, meen, who cares .
Kände för det så det så..

4 kommentarer:

  1. Verkar vara en väldigt bra present att ge sig själv lite ompyssling!
    Grattis på födelsedagen förresten ☺

    SvaraRadera
  2. Här kommer ett försenat grattis till dig. Den 4 dec. fyllde vårt yngsta barnbarn Isabell 2 år och hon ska bli storasyster till sommaren. Stämmer datumet för nedkomsten, så blir det på min födelsedag. :)
    Nu ska jag åka till min syster och hjälpa henne i blombutiken för det är mycket att göra där nu inför julen.
    Trevlig helg och ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på Julen ♥ hoppas du har det bra,här lyser solen från en klarblå himmel o snön ligger faktiskt vit på taken :) kram Jessica

    SvaraRadera

Sun Bear