Dagens citat

21 januari 2015

Morgonstund har guld......


Onsdag morgon och jag vaknade med tuppen!!! Sovit bara så gott inatt.
Nu har äntligen dörrarna kommit så nu är det bara att vänta på montering....
Ska bli spännande att se hur de nya tar sig ut...
Planerar lite i huvudet hur jag ska inreda därnere sen när det är klart..
Min inre bild ser mycket bra ut... Visar sig hur det blir i verkligheten!!

Har 2 trevliga resor planerade i vår... Den första bär av till Tyskland, en golfresa. Ska bli väldans skoj.
Nummer 2 blir en tripp med min goda vän Lisbeth till mina gamla hemtrakter... Bara så trevligt med en liten "kärringsemester" haha......
Blir både golf och lite sightseeing i gamla hederliga Dalarna.. Vi hade ju bara så jättetrevligt sist det begav sig... Hittat ett kanonmysigt boende så detta kan ju inte bli annat än bra....
Det är härligt att ha såna här grejer att se fram emot...

Idag faller lite snö här, ganska mysigt att befinna sig inomhus med varmt te och elden som sprakar i braskaminen....
Å så kommer gubben min hem idag... Vi har ju inte setts sen i söndags... Man kan ju inte påstå att vi nöter på varandra direkt *haha*
Blir en liten tripp till Vara tillsammans idag... Gubben har ett besök inbokat och jag passar på att ta en fika med Lisbeth.....

Sådär,,,, nu ska jag ta tag i denna dag. Dags för lite städning och tvätt....

Ha en god och härlig dag

Kram Annci

3 kommentarer:

  1. Tack för titten vännen! Ja man hoppas att det är nån mer än jag som känner igen sig! Va kul med lit resor för er sen..har en på G också ska berätta om den på bloggen nån dag! Nu ska här packas tills i morgon...jobbdygn ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till med dina kommande resor!
    Må så gott och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Lite kul behöver man unna sig.
    Det bästa blir väl 'kärringsemestern', *fniss*
    Så ut och roa dig nu.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera

Sun Bear