Dagens citat

14 mars 2015

På resande fot

S.å sitter jag på tåget på väg mot Stockholm. Känns så gott att komma hemifrån några dagar. Släppa tankar på jobb, allt annat skit som upptagit hela min tid. Ska bli så trevligt att träffa kusin Christina igen. Imorgon bär det av till Göta Lejon och mitt livs första musikal... Ska bli en underbar upplevelse.
Evita har ju fått både ris och ros, så får jag se vad jag tycker. Återkommer med info hur min upplevelse tedde sig.
Vädret visar sig också från sin bästa sida, strålande solsken och klarblå himmel. Våren är kommen. Ett annat vårtecken är ju att golfbanan har öppnat med sommargreener.. Jiiiipppie.
Blir nog en runda när jag kommer hem igen...

Önskar dig som läser detta en fortsatt fin lördag och helg.

Over and out från tåget.
Kram från mej till dej.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig trevlig helg, plus att du får en fantastisk upplevelse med 'Evita'.
    Ska bli kul att få höra din åsikt om musikalen.
    Alla de jag hört som har varit och lyssnat o sett
    har varit 'över-nöjda'.

    Spelat golv har jag aldrig gjort, inte ens försökt,
    men minigolf är det enda, hihi....
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. Hej!hoppas ni fick en toppen helg :)) och skall bli kul att läsa vad just du tyckte...trist med vantrivsel på jobbet grrrrr...att en människa kan förpesta så..men som du skriver att du sökt annat så hoppas du får annan tjänst Lycka till kram Jessica

    SvaraRadera

Sun Bear